Αποστολές - Επιστροφές
Αποστολές Ελλάδος
Οι αποστολές γίνονται μέσω της ACS courier και ο μέσος χρόνος
παράδοσης υπολογίζεται σε 1-5 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με τον προορισμό. Τα μεταφορικά είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα για παραγγελίες άνω των 50€.
Ο χρόνος παράδοσης, αφορά τις εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία
αναχώρησης και μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τις περιπτώσεις
:καιρικές συνθήκες, δυσπρόσιτες περιοχές, απεργίες, αργίες, λόγοι ανωτέρας
βίας κ.α.
Για να θεωρηθεί έγκυρη κάθε παραγγελία θα πρέπει ο πελάτης να λάβει email
επιβεβαίωσης από την SIDER VALUABLE STEPS. Σε κάθε άλλη περίπτωση ακόμα και
αν έχει γίνει χρέωση του πελάτη η παραγγελία δεν θεωρείται έγκυρη.
*ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ 5,00€
ΒAZAAR & ΑΓΟΡΕΣ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ ΑΠΟ -50%
Τις χρονικές περιοδους που πραγματοποιούνται BAZAAR ισχυουν τα κατωθι :
- Δεν πραγματοποιούνται επιστροφές Χρημάτων
- Δεν Δίνονται Πιστωτικά Σημείωματα Στον Πελάτη
- Αλλαγές Γίνονται Δεκτές
- Επιβάρυνση μεταφορικών για τον πελάτη 5,00€ σε περιπτωση αλλαγής
Αποστολές Εξωτερικού
Ο χρόνος για τις αποστολές εξωτερικού είναι 15-20 εργάσιμες ημέρες και το
κόστος καθορίζεται κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας και
εξαρτάται από τον προορισμό και τον όγκο της παραγγελία.
Για αποστολές στην Κύπρο το κόστος είναι στα 12€ ενώ υπάρχει και δυνατότητα
express αποστολής που το κόστος εξαρτάται από τον όγκο της παραγγελίας και
το κόστος ξεκινάει από τα 35€. Ο χρόνος της express αποστολής είναι 3
εργάσιμες
Επιστροφή - Αλλαγή - Αντικατάσταση-Επιστροφη Χρημάτων
Όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από την ιστοσελίδα sider.gr ή μικρότερο νούμερο ή αλλαγή/αντικατάσταση στην επιλογή του προϊόντος, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα αποθέματα.Το κατάστημα επίσης επιφυλάσσεται να ακολουθήσει πολιτική επιστροφής χρημάτων.
Ελλάδα
Ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και αποστολής (τα οποία ανέρχονται στο ποσό των 5 ευρώ). Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το κατάστημα τηλεφωνικά ή με το sider.gr μέσω e-mail για ρύθμιση της διαδικασίας αποστολής, έχοντας το δικαίωμα να επιλέξει κάποιο διαφορετικό προϊόν ίσης η μεγαλύτερης αξίας.
Στην περίπτωση που ο πελάτης θελήσει να κάνει αλλαγή για δεύτερη συνεχή φορά στο ίδιο προϊόν, θα επιβαρυνθεί και πάλι με τα έξοδα επιστροφής κ αποστολής, τα οποία συνολικά θα ανέρχονται στα 5 ευρώ, και θα εκτελείτε πάντα με τον φορέα που συνεργαζόμαστε τα ACS COURIER.
Σε περίπτωση που ο πελάτης ζήτησει επιστροφή χρημάτω ,επιβαρύνεται με εξοδα τα οποία ανέρχονται στα 5,00€ .
Κατα την διαδικασια της επιστροφής μεσω τραπεζικού εμβασματος, τα εξοδα επισης επιβαρυνουν τον πελατη .
Κύπρος
Η κάθε Αλλαγή χρεώνεται με έξοδα αποστολής που θα ανέρχονται στο ποσό των 16,00€ και θα πραγματοποιείται σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή στον χώρο σας με την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε.
Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία. Αν για οποιοδήποτε λόγο η εξωτερική σακούλα συσκευασίας έχει χαθεί, θα πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη σακούλα της επιλογής σας, έτσι ώστε να προστατεύεται επαρκώς η εσωτερική συσκευασία.
Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε τάπητα για την αποφυγή φθορών. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που έλαβε ο πελάτης με την παραλαβή του.
Το νέο προϊόν που ο πελάτης επέλεξε για την αλλαγή θα αποστέλλεται αφού παραληφθεί το αρχικό και εφόσον το κατάστημα ελέγξει ότι πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις. Υπενθυμίζεται ότι το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (να μην έχει γίνει χρήση του ή να έχει υποστεί φθορές).
Οι αλλαγές θα γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι ο πελάτης θα ενημερώσει το κατάστημα εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Επιστροφή χρημάτων
Η πολιτική επιστροφής χρημάτων ακολουθείται στις παρακάτω περιπτώσεις:
· Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία που είχε κατά την παραλαβή από τον πελάτη.
· Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (όπως είχε κατά το χρόνο της παράδοσης στο πελάτη) και να μην έχει υποστεί φθορές ή άλλα ελαττώματα.
· Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το κατάστημα ή μέσω e-mail με την ιστοσελίδα sider.gr (στοιχεία που αναγράφονται στο τομέα «Επικοινωνία»») εντός 3 ημερών από τη παραλαβή.
· Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά που ο πελάτης έλαβε κατά τη παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο).
· Η επιστροφή θα πραγματοποιείται εντός 5 εργάσιμων ημερών με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδεικνύει ο πελάτης.
Ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος
H επιστροφή χρημάτων είναι εφικτή μόνο για τις αγορές που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά (www.sider.gr) και δεν ισχύει για αγορές από τα φυσικά μας καταστήματα.
Λανθασμένη αποστολή
Αν τυχόν ο πελάτης παρέλαβε προϊόν διαφορετικό από εκείνο της επιλογής του, θα πρέπει να ενημερώσει τηλεφωνικά ή με e-mail, το κατάστημα ή το sider.gr αντίστοιχα, βάσει των στοιχείων που αναγράφονται στο τομέα «Επικοινωνία» στην ιστοσελίδα μας, εντός 3 ημερών από την παραλαβή. Θα σας δοθούν οδηγίες για την επιστροφή και την αντικατάστασή του, στην οποία δεν θα έχει καμία επιβάρυνση ο πελάτης.